niedziela, 15 stycznia 2017

PROLOG


Edit1: Musiałam usunąć post i dodać go jeszcze raz, bo był problem z komentarzami. Nie wiem dlaczego i skąd się on wziął, ale mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze :D


"Jak mierzysz wysoko, to nie ma limitów..."

Moje życie nigdy nie było całkiem normalne. Szurnięta siostra, będąca przy okazji najlepszą przyjaciółką. Przyjaciółka, która jest dla mnie jak siostra i również nie należy do zbyt normalnych. Nietypowa rodzinka. Starszy braciszek, będący czasem największym wsparciem. Wymarzony zawód. I... no właśnie. Po tym "i" zaczyna się bardzo ciekawa historia. Do tej pory nie myślałam, że moje życie może się tak potoczyć, że będę tu, gdzie jestem. Z tymi osobami, które są teraz przy mnie. Historia zaczynająca się pewniej nocy w klubie, tak podobna do wszystkich, a jednocześnie tak inna, wyjątkowa. Dlaczego? Bo to moja historia. Nazywam się Laura Zielińska i przedstawiam Wam moją ulubioną historię, chociaż nie zawsze była kolorowa- Przedstawiam Wam moje życie...
Poznajcie, co stało się po moim "i"....
**********
Tak, to ja!
Witam się z Wami po raz pierwszy na tym blogu. 
Nie jestem mistrzynią prologów, więc ten też nie jest idealny. 
Kilka informacji: 
1. Do końca ferii rozdziały będą się pojawiać regularnie co kilka dni. Nie wiem jak po feriach, ale ta historia męczy mnie już tak długo, że chcę, abyście ją poznali.
2. Nie przedstawiam Wam bohaterów, po za Laurą- główną bohaterką.
Proponuję więc mini konkurs- kto zgadnie jaki jest główny bohater przed trzecim rozdziałem, wygra wycieczkę na Malediwy i lot na Księżyc. Nie wiem od kiedy jestem taka zabawna. Nie mogę zaoferować Wam wspaniałych nagród, co najwyżej dedykację trzeciego rozdziału. A to zawsze coś! :D
3.Rozdziały nie będą tak długie jak na innych blogach.
Tak więc to tyle zapraszam do czytania i komentowania!
Chcę poznać Wasze opinie.
Nowy rozdział- jutro!

Buziaki, Dream <3
Cytat- Sitek "Chcemy Być Wyżej"

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! Czekam na 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem!
    Eee noo! Prolog jest super!
    Nie mogę nic więcej napisać, bo jest krotko.
    Co do bohatera to sie domyślam, ale poczekam w 2 rozdziale sie ujawnie😘
    Dobrze wiesz, ze ja mam nosa do wszystkiego haha❤
    Miłych ferii i weny kochana!
    Buziak!
    Black.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na rozdziały!
    Ciekawie się zapowiada, <3
    Buziak. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę to 3 raz, może teraz się opublikuje. Bardzo mnie tym zaciekawiłaś, ale to nic nadzwyczajnego. U Ciebie to norma :*
    Czekam na pierwszy rozdział <3
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń